تحلیل بورس
تحلیل بورس ایران

ایانه ریلی شرکت تایدواتر خاورمیانه در بندر شهید رجایی همزمان با دهه فجر آغاز به کار کرد.به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت تایدواتر خاورمیانه، این پایانه ریلی ظرفیت بیش از 50 درصد از عملیات ریلی کانتینری در بندر شهید رجایی را بر عهده دارد.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 16 بهمن 1392برچسب:,
ارسال توسط هادی

بازار دیروز در حالی با افت 3/0 درصدی شاخص کل مواجه بود که بزرگان صنایع در فاز اصلاح قیمت به سر می‌برند. ارزش معاملات بورس نیز از میانگین دو هفته اخیر آن (600 میلیارد تومان) فاصله گرفته و از ابتدای این هفته در محدوده 400 میلیارد تومانی نوسان داشت، اما با نگاهی به ماه‌های گذشته، مشاهده می‌شود هنوز معاملات بورس از حجم قابل توجهی برخوردار است که در پی کاهش اقبال به صنایع شاخص‌ساز نظیر پتروشیمی و پالایشگاهی، این حجم معاملات باعث ایجاد طراوت و پویایی در صنایع کوچک شده است.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 10 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط هادی

معاملات بازار سهام امروز چندان پرحجم نبود و بازار تحت تأثیر فضای حاکم بر پتروشیمی ها در مدار منفی پیگیری شد.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 7 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط هادی

در مطلب تكنيكال اين شماره نمودارهاي قيمت سه نماد فولاد آلياژي، بانك صادرات و خاك چيني مورد بررسي قرار گرفته است.
صف خريد بدون عرضه «فولاژ»، معاملات پرحجم و عرضه‌هاي سنگين در نماد صادرات و تقاضاي خريد در نماد «كچيني» از مهم‌ترين دلايل نگاه تكنيكال به اين سه سهم است تا روند آينده اين نمادها را در نمودار بررسي كنيم.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 6 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط هادی

ورس تهران همزمان باتجربه نوسانات بیشتر به روند صعودی خود ادامه داد تا با عبور از قله 88 هزار واحدی، رشد محدود 5/0درصدی در مقیاس هفتگی را به ثبت برساند. به‌این ترتیب در نخستین هفته زمستان، کماکان نشانه‌های سرازیر بودن جریان نقدینگی جامعه به سمت بورس به چشم می‌خورد که البته خوشبختانه در طرف مقابل آن نیز عرضه‌های متناسبی به لطف پیگیری‌های مقامات سازمان بورس شکل گرفته است.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 6 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط هادی

بازار فرابورس آخرين روز كاري هفته را در حالي با بازگشايي و عرضه اوليه سهام خدمات دريايي و بندري سينا آغاز كرد كه اظهارات مديرعامل اين بازار درخصوص راه‌اندازي صندوق‌هاي پروژه در آينده‌اي نزديك به رونق هرچه بيشتر فرابورس كمك كرد، به طوري كه حجم و ارزش كل مبادلات اين بازار با رشد چشمگيري روبه‌رو شده و در نهايت دادوستد بیش از 174 میلیون اوراق بهادار به ارزش يك هزار و 693 میلیارد ریال در 49 هزار و 523 دفعه معامله ثبت شد. به دنبال کشف قیمت شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا در جریان...



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 29 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط هادی

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 39
بازدید دیروز : 66
بازدید هفته : 105
بازدید ماه : 464
بازدید کل : 11350
تعداد مطالب : 304
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1